Cù l'iterazione cuntinuu di chips, i switch industriali anu ancu inauguratu una era di ricerca di bellezza è delicatezza. Sutta a cundizione di assicurà a so stabilità è a dissipazione di u calore, l'ingegneri cercanu constantemente l'ultimu spiritu di l'artighjanu Crea un miraculu. CFW-HY2014S-20 (mudellu di produttu di switch industriale YFC) hè chjucu è delicatu in apparenza, 4 * 10 * 14 hè difficiule Imagine a dimensione esterna di un switch industriale gigabit.
A larghezza di a temperatura di l'ambiente di travagliu pò esse trà -40 ℃ è 85 ℃. À 80 ℃ + una temperatura ultra-alta, pò ancu eseguisce stabilmente è facilmente trattà cun ella. Funziona per 24 ore senza perdita di pacchettu o downtime.
Ancu u sparrow hè chjuca, hà tutti l'urgani internu Ancu u so aspettu chjucu, u core ùn hè micca pocu.
Scheda principale (backplane): U bordu principale hè u canali di cuntattu per ogni interfaccia di serviziu è unità di trasmissione di dati. U flussu di backplane, cunnisciutu ancu a larghezza di banda di u backplane, hè a quantità massima di dati chì pò esse tramandata trà u processatore di l'interfaccia o a carta d'interfaccia è u bus di dati di un switch industriale, è hè un indicatore assai impurtante di u rendiment di un switch industriale.
Processore (CPU): U processore hè u cumpunente core di l'informatica di switch industriale, è a so frequenza principale determina direttamente u switch industriale.
A velocità di calculu di u cambiamentu.
Memoria (RAM): A memoria furnisce un spaziu di almacenamiento dinamicu per l'operazioni di CPU, è a dimensione di u spaziu di memoria hè uguale à a frequenza di CPU.
insieme determina a quantità massima di calculu da esse calculata.
Flash: Fornisce una funzione di almacenamentu persistente, salvenendu principalmente i schedarii di cunfigurazione è i schedarii di sistema per assicurà u cambiamentu industriale
Funzionamentu normale, è furnisce un modu cunvene è cunvene per l'aghjurnamentu è u mantenimentu di l'equipaggiu di rete.
Chip di switching: U chip switching hè u cumpunente core di u switch industriale, chì hè rispunsevule per l'invio è u processu di pacchetti di dati.
è sustene una varietà di protokolli di rete è metudi di cumunicazione di dati.
Terminal: U portu hè l'interfaccia di cunnessione per u scambiu di dati trà u switch industriale è i dispositi esterni, cumpresu u portu RJ45,
Diversi tipi di porti ottici ponu risponde à i bisogni d'accessu di diversi dispositi.
Sistema di alimentazione: U sistema di alimentazione furnisce un alimentazione stabile per i switch industriali per assicurà chì i switch ponu funzionà normalmente. Certi interruttori industriali avanzati anu ancu una fonte d'energia redundante per assicurà chì u switch resta stabile in casu di fallimentu di energia.
Funzionamentu in terra fissa.
Chassis: A funzione di u chassis hè di prutege u switch industriale da danni fisichi è influenze ambientali.
Modulu di gestione: U modulu di gestione hè una parte necessaria di u switch industriale, chì hè utilizatu per gestisce remotamente è monitorà u switch
Status operativu per assicurà u so funziunamentu stabile.
E trè funzioni di basa si distinguenu
E trè funzioni basiche di i switch industriali includenu u scambiu di dati, l'apprendimentu di l'indirizzu è l'evitazione di loop, chì assicuranu bè una trasmissione di dati efficiente, precisa è stabile.
Scambiu di dati: Quandu u pacchettu di dati entra in u cambiamentu da u portu di input, u cambiamentu industriale YOFC truverà l'entrata di a tavola di spedizione currispondente secondu l'infurmazioni di l'indirizzu di destinazione in u pacchettu, è poi mandà u pacchettu fora da u portu di output currispondente. Stu meccanisimu di trasmissioni basatu in hardware permette à u cambiamentu di ottene una trasmissione à velocità di filu, vale à dì, a velocità di trasmissione ùn hè micca determinata da a dimensione di u pacchettu.
è u putere di trasfurmazioni.
Apprendimentu di l'indirizzu: i switch industriali YOFC anu a funzione di l'apprendimentu di l'indirizzu. In u statu iniziale, a tavola di spedizione di u switch industriale hè viota. Quandu un switch riceve un pacchettu, analizza l'infurmazioni di l'indirizzu fonte in u pacchettu è l'associa cù u numeru di portu da quale u pacchettu hè statu ricevutu, chì hè guardatu in a tabella di indirizzu di u switch. In questu modu, quandu u cambiamentu riceve un pacchettu cù quellu indirizzu cum'è destinazione di novu, pò rinvià direttamente secondu a tabella di indirizzu senza avè da fà.
Trasmissione o inundazione.
Evitazione di loop: In una reta, s'ellu ci hè un loop, induve i pacchetti ponu esse continuamente looped attraversu a reta, pò purtà à prublemi cum'è a congestione di a rete è e tempeste di broadcast. I switch industriali YOFC utilizanu un mecanismu chjamatu Spanning Tree Protocol (STP) per evità i loops. STP permette i switches per scambià infurmazioni per determinà u megliu percorsu in a reta è impedisce chì i pacchetti sò mandati in certi porti in u ciclu, assicurendu chì i pacchetti sò trasmessi currettamente per a reta.
Tempu di post: Jul-15-2024