• 1

Cumu utilizà un transceiver in fibra ottica

I trasmettitori di fibra ottica ponu facilmente integrà sistemi di cablaggio basati in rame in sistemi di cablaggio in fibra ottica, cù una forte flessibilità è un rendimentu altu di costu.Di genere, ponu cunvertisce segnali elettrici in segnali ottici (è vice versa) per allargà e distanze di trasmissione.Allora, cumu utilizà transceivers di fibra ottica in a reta è cunnetta bè à l'equipaggiu di rete cum'è switch, moduli ottici, etc.?Questu articulu vi detagliarà per voi.
Cumu aduprà transceivers in fibra ottica?
Oghje, i transceivers in fibra ottica sò stati largamente utilizati in diverse industrii, cumprese u monitoraghju di sicurità, rete d'impresa, LAN di campus, etc. I transceivers ottici sò chjuchi è occupanu pocu spaziu, per quessa sò ideali per implementà in armadi di cablaggio, recinzioni, etc. u spaziu hè limitatu.Ancu l'ambienti di l'applicazione di i transceivers in fibra ottica sò diffirenti, i metudi di cunnessione sò essenzialmente listessi.I seguenti descrizanu i metudi cumuni di cunnessione di transceivers in fibra ottica.
Aduprà solu
Di genere, i transceivers di fibra ottica sò usati in coppie in una rete, ma à volte sò usati individualmente per cunnette u cable di cobre à l'equipaggiu di fibra ottica.Comu mostra in a figura sottu, un transceiver in fibra ottica cù 1 portu SFP è 1 portu RJ45 hè utilizatu per cunnette dui switch Ethernet.U portu SFP nantu à u transceiver di fibra ottica hè utilizatu per cunnette cù u portu SFP nantu à l'interruttore A. , u portu RJ45 hè utilizatu per cunnette cù u portu elettricu nantu à l'interruttore B. U metudu di cunnessione hè cusì:
1. Aduprate un cable UTP (cavu di rete sopra Cat5) per cunnette u portu RJ45 di u switch B à u cable otticu.
cunnessu à u portu elettricu nantu à u transceiver di fibra.
2. Inserite u modulu otticu SFP in u portu SFP nantu à u transceiver otticu, è dopu inserisci l'altru modulu otticu SFP.
U modulu hè inseritu in u portu SFP di u switch A.
3. Inserite u jumper di fibra otticu in u transceiver otticu è u modulu otticu SFP nantu à l'interruttore A.
Un paru di transceivers in fibra ottica sò generalmente utilizati per cunnette dui apparecchi di rete basati in cablaggio di rame per allargà a distanza di trasmissione.Questu hè ancu un scenariu cumuni per l'usu di transceivers in fibra ottica in a reta.I passi nantu à cumu utilizà un paru di transceivers in fibra ottica cù switch di rete, moduli ottici, cordone di patch di fibra è cavi di cobre sò i seguenti:
1. Aduprate un cable UTP (cavu di rete sopra Cat5) per cunnette u portu elettricu di u switch A à a fibra ottica à a manca.
cunnessu à u portu RJ45 di u trasmettitore.
2. Inserite un modulu otticu SFP in u portu SFP di u transceiver otticu manca, è poi inserisci l'altru.
U modulu otticu SFP hè inseritu in u portu SFP di u transceiver otticu à a diritta.
3. Aduprate un jumper di fibra per cunnette i dui transceivers di fibra ottica.
4. Aduprate un cable UTP per cunnette u portu RJ45 di u transceiver otticu à u dirittu à u portu elettricu di u switch B.
Nota: A maiò parte di i moduli ottici sò scambiabili in caldu, per quessa, ùn ci hè bisognu di accende u transceiver otticu quandu inserisce u modulu otticu in u portu currispundente.Tuttavia, deve esse nutatu chì quandu sguassate u modulu otticu, u jumper di fibra deve esse eliminatu prima;u jumper di fibra hè inseritu dopu chì u modulu otticu hè inseritu in u transceiver otticu.
Precauzioni per l'usu di transceivers in fibra ottica
I transceivers ottici sò dispusitivi plug-and-play, è ci sò ancu parechji fatturi da cunsiderà quandu li cunnessi à l'altri equipaghji di rete.Hè megliu di sceglie un locu pianu è sicuru per implementà u transceiver di fibra ottica, è ancu bisognu di lascià un pocu di spaziu intornu à u transceiver di fibra ottica per a ventilazione.
E lunghezze d'onda di i moduli ottici inseriti in i transceivers ottici duveranu esse listessi.Vale à dì, se a lunghezza d'onda di u modulu otticu nantu à una estremità di u transceiver di fibra ottica hè 1310nm o 850nm, a lunghezza d'onda di u modulu otticu à l'altra estremità di u transceiver di fibra ottica deve esse ancu a stessa.À u listessu tempu, a velocità di u transceiver otticu è u modulu otticu deve esse ancu a stessa: u modulu otticu gigabit deve esse usatu inseme cù u transceiver otticu gigabit.In più di questu, u tipu di moduli ottichi nantu à i transceivers di fibra ottica utilizati in coppie deve esse ancu u stessu.
U jumper inseritu in u transceiver di fibra ottica hà bisognu à currisponde à u portu di u transceiver di fibra ottica.Di solitu, u jumper in fibra ottica SC hè utilizatu per cunnette u transceiver di fibra ottica à u portu SC, mentre chì u jumper in fibra ottica LC deve esse inseritu in i porti SFP / SFP +.
Hè necessariu di cunfirmà se u transceiver in fibra ottica supporta a trasmissione full-duplex o half-duplex.Se un transceiver in fibra ottica chì supporta full-duplex hè cunnessu à un switch o hub chì sustene u modu half-duplex, pruvucarà una seria perdita di pacchetti.
A temperatura di u funziunamentu di u transceiver in fibra ottica deve esse mantene in un intervallu adattatu, altrimenti u transceiver in fibra ottica ùn funziona micca.I paràmetri ponu varià per diversi fornitori di transceivers in fibra ottica.
Cumu risolve i prublemi è risolve i difetti di u transceiver in fibra ottica?
L'usu di transceivers in fibra ottica hè assai simplice.Quandu i transceivers di fibra ottica sò applicati à a reta, se ùn funzionanu micca nurmale, hè necessariu di risolve i prublemi, chì ponu esse eliminati è risolti da i seguenti sei aspetti:
1. L'indicatore luminoso di putenza hè spenta, è u transceiver otticu ùn pò micca cumunicà.
Soluzione:
Verificate chì u cordone di alimentazione hè cunnessu à u connettore di alimentazione in u spinu di u transceiver in fibra ottica.
Cunnette altri apparecchi à una presa elettrica è verificate chì a presa elettrica hà putenza.
Pruvate un altru adattatore di putere di u listessu tipu chì currisponde à u transceiver di fibra ottica.
Verificate chì a tensione di l'alimentazione hè in u range normale.
2. L'indicatore SYS nantu à u transceiver otticu ùn si illumina.
Soluzione:
Di genere, una luce SYS spenta nantu à un transceiver in fibra ottica indica chì i cumpunenti interni di u dispusitivu sò danati o ùn funziona micca bè.Pudete pruvà à ripiglià u dispusitivu.Se l'alimentazione ùn funziona micca, cuntattate u vostru fornitore per assistenza.
3. L'indicatore SYS nantu à u transceiver otticu mantene lampendu.
Soluzione:
Un errore hè accadutu nantu à a macchina.Pudete pruvà à ripiglià u dispusitivu.Se ùn funziona micca, sguassate è reinstallà u modulu otticu SFP, o pruvate un modulu otticu SFP di sustituzione.O verificate se u modulu otticu SFP currisponde à u transceiver otticu.
4. A reta trà u portu RJ45 nantu à u transceiver otticu è u dispusitivu di terminal hè lenta.
Soluzione:
Puderia esse una discrepanza di modu duplex trà u portu di transceiver in fibra ottica è u portu di u dispositivu finale.Questu succede quandu un portu RJ45 auto-negoziatu hè utilizatu per cunnette à un dispositivu chì u modu duplex fissu hè full duplex.In questu casu, basta à aghjustà u modu duplex nantu à u portu di u dispositivu finale è u portu di transceiver in fibra ottica per chì i dui porti utilizanu u stessu modu duplex.
5. Ùn ci hè micca cumunicazione trà l'equipaggiu cunnessu à u transceiver di fibra ottica.
Soluzione:
L'estremità TX è RX di u jumper di fibra sò invertiti, o u portu RJ45 ùn hè micca cunnessu à u portu currettu nantu à u dispusitivu (per piacè fate attenzione à u metudu di cunnessione di u cable straight-through è u cable crossover).
6. On and off fenomenu
Soluzione:
Pò esse chì l'attenuazione di u percorsu otticu hè troppu grande.À questu tempu, un metru di putenza otticu pò esse usatu per misurà u putere otticu di l'estremità ricevente.S'ellu hè vicinu à a gamma di sensibilità di ricezione, pò esse basamente ghjudicatu chì u percorsu otticu hè difettu in a gamma di 1-2dB.
Pò esse chì u switch cunnessu à u transceiver otticu hè difettu.À questu tempu, rimpiazzà u cambiamentu cù un PC, vale à dì, i dui transceivers ottici sò direttamente cunnessi à u PC, è i dui fini sò pinged.
Pò esse u fallimentu di u transceiver di fibra ottica.À questu tempu, pudete cunnette i dui estremità di u transceiver di fibra ottica à u PC (micca à traversu u switch).Dopu chì e duie estremità ùn anu micca prublema cù PING, trasferisce un grande schedariu (100M) o più da una punta à l'altru, è osservate.Se a vitezza hè assai lenta (i schedari sottu 200M sò trasmessi per più di 15 minuti), pò esse ghjudicatu in fondu chì u transceiver di fibra ottica hè difettu.
Riassume
I transceivers ottici ponu esse implementati in modu flessibile in diversi ambienti di rete, ma i so metudi di cunnessione sò basicamente listessi.I metudi di cunnessione sopra, precautions è suluzioni à i difetti cumuni sò solu un riferimentu per cumu utilizà transceivers in fibra ottica in a vostra reta.Se ci hè un difettu insolubile, cuntattate u vostru fornitore per un supportu tecnicu prufessiunale.


Tempu di post: 17-mar-2022