Cffiberlink hà una linea di prudutti di distribuzione è trasmissione assai ricca, cumpresi switches amministrati di qualità industriale per l'equipaggiu di cumunicazione in fibra ottica 5G, POE intelligente, switch di rete è moduli ottici SFP. Frà elli, solu a linea di prudutti di switch hà lanciatu più di 100 mudelli.
Ci sò parechji mudelli, è hè inevitabbile chì ci saranu volte quandu site dazzling.
Oghje, avemu sistematicamente sorte u metudu di selezzione di switches per voi.
01【Scegli Gigabit o 100M】
In a reta di u sistema di surviglianza video, una grande quantità di dati video continuu deve esse trasmessa, chì esige u cambiamentu per avè a capacità di trasmette stabilmente e dati. Quantu più camere cunnesse à un switch, più grande hè a quantità di dati chì passanu attraversu u switch. Pudemu imaginate u flussu di codice cum'è u flussu di l'acqua, è i switches sò i junctions di conservazione di l'acqua unu per unu. Quandu u flussu di l'acqua di flussu supera a carica, a presa sfonderà. In u listessu modu, se a quantità di dati trasmessi da a camera sottu u switch supera a capacità di trasmissioni di un portu, ancu pruvucarà u portu per scartà una grande quantità di dati è causanu prublemi.
Per esempiu, un cambiamentu di 100M di vulume di dati di trasmissioni di più di 100M pruvucarà un gran numaru di perdita di pacchetti, risultatu in u fenomenu di schermu sfocata è stuck.
Allora, quante camere anu da esse cunnesse à un switch gigabit?
Ci hè un standard, fighjate a quantità di dati trasmessi da u portu upstream di a camera: se a quantità di dati trasmessa da u portu upstream hè più grande di 70M, sceglite un portu gigabit, vale à dì, sceglite un switch gigabit o un gigabit. switch uplink
Eccu un metudu rapidu di calculu è selezzione:
Valore di larghezza di banda = (sub-stream + flussu principale) * numeru di canali * 1.2
①Valore di larghezza di banda> 70M, utilizate Gigabit
②Valore di larghezza di banda <70M, utilizate 100M
Per esempiu, s'ellu ci hè un switch cunnessu à 20 H.264 200W cameras (4 + 1M), allora sicondu stu calculu, a tarifa di trasmissioni di u portu uplink hè (4 + 1) * 20 * 1.2 = 120M > 70M, in questu casu, un switch gigabit deve esse usatu. In certi scenarii, solu un portu di u switch deve esse gigabit, ma se a struttura di u sistema ùn pò esse ottimizzata è u trafficu pò esse equilibratu, allora un switch gigabit o un switch gigabit uplink hè necessariu.
Quistione 1: U prucessu di calculu di u flussu di codice hè assai chjaru, ma perchè multiplicà per 1.2?
Perchè secondu u principiu di a cumunicazione di a rete, l'incapsulazione di i pacchetti di dati seguita ancu u protocolu TCP / IP, è a parte di dati deve esse marcata cù i campi di l'intestazione di ogni strata di protokollu per esse trasmessa in modu fluidu, cusì l'intestazione occuperà ancu una un certu percentinu di spese generale.
A camera 4M bit rate, 2M bit rate, etc. Spessu parlemu in realtà riferite à a dimensione di a parte di dati. Sicondu a proporzione di cumunicazione di dati, l'overhead di l'intestazione conta circa 20%, cusì a formula deve esse multiplicata da 1,2.
Allora, quante camere anu da esse cunnesse à un switch gigabit?
Ci hè un standard, fighjate a quantità di dati trasmessi da u portu upstream di a camera: se a quantità di dati trasmessa da u portu upstream hè più grande di 70M, sceglite un portu gigabit, vale à dì, sceglite un switch gigabit o un gigabit. switch uplink.
Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022