• 1

Cosa hè un transceiver in fibra ottica?

Transceiver in fibra ottica hè un dispositivu utilizatu per trasmette segnali ottici in a cumunicazione in fibra ottica. Hè custituitu da un emettitore di luce (diode emettitore di luce o laser) è un ricevitore di luce (detectore di luce), utilizatu per cunvertisce signali elettrici in signali ottichi è cunvertisce in inversu.

I transceivers in fibra ottica servenu cum'è un ponte trà i segnali ottici è elettrici in sistemi di cumunicazione in fibra ottica, ottenendu una trasmissione di dati stabile è veloce. Pò esse usatu in rete di zona lucale (LAN), rete larga (WAN), interconnessioni di centru di dati, stazioni di basa di cumunicazione wireless, rete di sensori, è altri scenarii di trasmissione di dati à alta velocità.

avav (2)

Principiu di travagliu:

Trasmettitore otticu: Quandu un signalu elettronicu hè ricevutu, a fonte di luce (cum'è un laser o LED) in u trasmettitore otticu hè attivatu, generendu un signalu otticu currispundenti à u signale elettricu. Questi segnali ottici sò trasmessi attraversu fibre ottiche, è a so frequenza è u metudu di modulazione determinanu a tarifa di dati è u tipu di protokollu di trasmissione.

Ricevitore otticu: U receptore otticu hè rispunsevuli di cunvertisce i signali ottichi in signali elettrici. Di solitu usa fotodetettori (cum'è fotodiodi o diodi fotoconduttivi), è quandu u signale luminoso entra in u detector, l'energia luminosa hè cunvertita in un signalu elettricu. U ricevitore demodula u signalu otticu è u cunvertisce in u signale elettronicu originale.

Cumpunenti principali:

●Trasmettitore otticu (Tx): rispunsevuli di cunvertisce segnali ilettricu in signali otticu è trasmette dati à traversu fibre otticu.

●Optical Receiver (Rx): Riceve segnali ottici à l'altru finale di a fibra è li cunvertisce in signali elettrici per u processu da u dispusitivu chì riceve.

●Connettore otticu: utilizatu per cunnette transceivers in fibra ottica cù fibre ottiche, assicurendu una trasmissione efficace di segnali ottici.

●Circuit di cuntrollu: utilizatu per monitorà u statutu di u trasmettitore otticu è u ricevitore, è fà l'aghjustamenti è i cuntrolli necessarii di u segnu elettricu.

I transceivers in fibra ottica varianu secondu a so velocità di trasmissione, a lunghezza d'onda, u tipu d'interfaccia è altri parametri. I tipi di interfaccia cumuni includenu SFP, SFP +, QSFP, QSFP +, CFP, etc. Ogni tipu d'interfaccia hà un scenariu d'applicazione specificu è u scopu di l'applicazione. I transceivers in fibra ottica sò largamente usati in i campi di cumunicazione muderni, chì furnisce un supportu tecnicu chjave per a trasmissione di fibra ottica à alta velocità, longa distanza è bassa perdita.


Tempu di post: 21-Sep-2023