Parechje amichi anu dumandatu parechje volte s'ellu u supply power poe hè stabile?Chì ci hè u megliu cable per l'alimentazione poe?Perchè aduprà l'interruttore poe per accende a camera sempre senza visualizazione?è cusì, in fattu, questi sò ligati à a perdita di energia di l'alimentazione POE, chì hè faciule d'ignurà in u prugettu.
1. Chì ghjè l'alimentazione POE
PoE si riferisce à a trasmissione di dati per certi terminali basati in IP (cum'è telefoni IP, punti d'accessu LAN wireless AP, càmera di rete, etc.) senza fà cambiamenti à l'infrastruttura di cablaggio Ethernet Cat.5 esistente.À u listessu tempu, pò ancu furnisce tecnulugia di alimentazione DC per tali dispusitivi.
A tecnulugia PoE pò assicurà u funziunamentu normale di a reta esistenti mentre assicurendu a sicurità di i cablaggi strutturati esistenti, è minimizzà u costu.
Un sistema PoE cumpletu include duie parti: l'equipaggiu di alimentazione è l'equipaggiu di ricezione di energia.

Equipaggiamento di Alimentazione (PSE): Switch Ethernet, router, hub o altri dispositivi di commutazione di rete chì supportanu e funzioni POE.
Dispositivu alimentatu (PD): In u sistema di surviglianza, hè principalmente a camera di rete (IPC).
2. Standard di alimentazione POE
L'ultimu standard internaziunale IEEE802.3bt hà duie esigenze:
U primu tipu: Unu di elli hè chì a putenza di output di u PSE hè necessariu per ghjunghje à 60W, a putenza chì ghjunghje à u dispusitivu chì riceve u putere hè 51W (si pò vede da a tavula sopra chì questu hè u più bassu di dati), è perdita di putenza hè 9W.
U sicondu tipu: u PSE hè necessariu per ottene una putenza di output di 90W, a putenza chì ghjunghje à u dispusitivu chì riceve u putere hè 71W, è a perdita di putenza hè 19W.
Da i criteri di sopra, pò esse cunnisciutu chì cù l'aumentu di l'alimentazione, a perdita di energia ùn hè micca proporzionale à l'alimentazione, ma a perdita hè diventata più grande è più grande, cusì cumu pò esse calculatu a perdita di PSE in l'applicazione pratica?
3. perdita di putenza POE
Allora fighjemu un ochju à cumu hè calculata a perdita di putenza di cunduttore in fisica di u liceu.
A lege di Joule hè una descrizzione quantitativa di a cunversione di l'energia elettrica in calore per a corrente di cunduzzione.
U cuntenutu hè: u calore generatu da u currente chì passa per u cunduttore hè proporzionale à u quadru di u currente, proporzionale à a resistenza di u cunduttore, è proporzionale à u tempu chì hè energizatu.Questu hè, u cunsumu di u persunale generatu in u prucessu di calculu.
L'espressione matematica di a lege di Joule: Q=I²Rt (applicabile à tutti i circuiti) induve Q hè a putenza persa, P, I hè a corrente, R hè a resistenza, è t hè u tempu.
In usu propiu, postu chì u PSE è u PD travaglianu à u stessu tempu, a perdita ùn hà nunda di fà cù u tempu.A cunclusione hè chì a perdita di putenza di u cable di rete in u sistema POE hè proporzionale à u quadru di u currente è proporzionale à a dimensione di a resistenza.Bastamente, per riduce u cunsumu di energia di u cable di rete, duvemu pruvà à fà u currente di u filu più chjucu è a resistenza di u cable di a reta più chjuca.Frà elli, u significatu di diminuisce u currente hè particularmente impurtante.
Allora fighjemu un ochju à i parametri specifichi di u standard internaziunale:
In u standard IEEE802.3af, a resistenza di u cable di rete hè 20Ω, a tensione di output PSE necessaria hè 44V, u currente hè 0.35A, è a perdita di putenza hè P = 0.35 * 0.35 * 20 = 2.45W.
In listessu modu, in u standard IEEE802.3at, a resistenza di u cable di rete hè 12.5Ω, a tensione necessaria hè 50V, u currente hè 0.6A, è a perdita di putenza hè P = 0.6 * 0.6 * 12.5 = 4.5W.
I dui standard ùn anu micca prublema cù stu metudu di calculu.Tuttavia, quandu u standard IEEE802.3bt hè righjuntu, ùn pò micca esse calculatu in questu modu.Se a tensione hè 50V, a putenza di 60W deve esse bisognu di una corrente di 1.2A.À questu tempu, a perdita di putere hè P = 1,2 * 1,2 * 12,5 = 18W, minus a perdita per ghjunghje à u PD U putere di u dispusitivu hè solu 42W.
4. Motivi di perdita di putenza POE
Allora chì hè u mutivu?
In cunfrontu cù l'esigenza attuale di 51W, ci hè 9W menu putenza.Allora chì hè esattamente a causa di l'errore di calculu.
Fighjemu in l'ultima colonna di stu graficu di dati di novu, è osservate cù cura chì l'attuali in u standard originale IEEE802.3bt hè sempre 0.6A, è dopu fighjate à l'alimentazione di u paru ritortu, pudemu vede chì quattru coppie di putenza di par ritortu. fornitura sò usati (IEEE802.3af, IEEE802. 3at hè alimentatu da dui pariglii di torcia) In questu modu, stu metudu pò esse cunsideratu cum'è un circuitu parallelu, u currente di tuttu u circuitu hè 1.2A, ma a perdita tutale hè duie volte. quella di e duie coppie di alimentazione twisted pair,
Dunque, a perdita P = 0,6 * 0,6 * 12,5 * 2 = 9W.In cunfrontu cù 2 pariglii di cavi intrecciati, stu metudu di alimentazione risparmia 9W di putenza, perchè u PSE pò fà chì u dispusitivu PD riceve u putere quandu a putenza di output hè solu 60W.A putenza pò ghjunghje sin'à 51W.
Per quessa, quandu avemu sceltu l'equipaggiu PSE, duvemu attente à riduce u currente è aumentà a tensione quant'è pussibule, altrimenti facilmente porta à una perdita di putenza eccessiva.U putere di l'equipaggiu PSE solu pò esse usatu, ma ùn hè micca dispunibule in pratica.
Un dispositivu PD (cum'è una camera) hà bisognu di 12V 12.95W per esse usatu.Se si usa un PSE 12V2A, a putenza di output hè 24W.
In usu veru, quandu u currenti hè 1A, a perdita P = 1 * 1 * 20 = 20W.
Quandu u currente hè 2A, a perdita P = 2 * 2 * 20 = 80W,
À questu tempu, u più grande u currente, u più grande a perdita, è a maiò parte di u putere hè stata cunsumata.Ovviamente, u dispositivu PD ùn pò micca riceve a putenza trasmessa da u PSE, è a camera averà un fornimentu d'energia insufficiente è ùn pò micca travaglià nurmale.
Stu prublema hè ancu cumuni in a pratica.In parechji casi, pare chì l'alimentazione hè abbastanza grande per esse usata, ma a perdita ùn hè micca cuntata.In u risultatu, a camera ùn pò micca funzionà nurmale per via di l'alimentazione insufficiente, è u mutivu ùn pò micca sempre esse truvatu.
5. resistenza di alimentazione POE
Di sicuru, ciò chì hè mintuatu sopra hè a resistenza di u cable di rete quandu a distanza di alimentazione hè 100 metri, chì hè a putenza dispunibule à a distanza massima di alimentazione, ma se a distanza di alimentazione hè relativamente chjuca, cum'è solu 10. metri, tandu a resistenza hè solu 2Ω, currispundente A perdita di 100 metri hè solu 10% di a perdita di 100 metri, cusì hè ancu assai impurtante per cunsiderà cumplettamente l'usu attuale quandu selezziunate l'equipaggiu PSE.
A resistenza di 100 metri di cavi di rete di vari materiali di super cinque tippi di coppie ritorte:
1. Filu d'azzaru di ramu: 75-100Ω 2. Filu d'aluminiu di ramu: 24-28Ω 3. Filu d'argentu di rame: 15Ω
4. Câble de réseau en cuivre recouvert de cuivre : 42Ω 5. Câble de réseau en cuivre sans oxygène : 9,5Ω
Pò esse vistu chì u megliu u cable, a più chjuca resistenza.Sicondu a formula Q=I²Rt, vale à dì, a putenza persa durante u prucessu di alimentazione hè u minimu, per quessa, u cable deve esse usatu bè.Siate sicuru.
Comu avemu citatu sopra, a formula di perdita di putenza, Q = I²Rt, in modu chì l'alimentazione di l'alimentazione poe hà a minima perdita da a fine di l'alimentazione PSE à u dispusitivu di ricezione di l'energia PD, u minimu currente è a resistenza minima sò necessarii per ottene. u megliu effettu in tuttu u prucessu di supply supply.
Tempu di post: 17-mar-2022